Ostatnie dni promocji — InsERT nexo PRO za 30% ceny!

Trwają ostatnie dni promocji na programy z linii INSERT nexo PRO. Z okazji 30-lecia firmy INSERT można kupić program InsERT nexo PRO lub przejść na niego z obecnego systemu InsERT za jedyne 30% ceny. W ramach promocji klienci mogą także nabyć rozszerzenie do nexo PRO lub zestaw dla biur rachunkowych – również 70% taniej. 
Oferta ważna jest do 30 listopada 2022 roku, zarówno dla nowych klientów jak i dotychczasowych użytkowników programów.

Dlaczego warto przejść na wersję PRO?

Nowi klienci

  • Bogata funkcjonalność
    Możliwości, które zaspokoją potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
  • Prosty i intuicyjny interfejs
    Widzisz przejrzyste informacje przystosowane do specyfiki swojej pracy, jak np. raporty, a także funkcje, z których najczęściej korzystasz.
  • Zgodność z przepisami
    Systemy na bieżąco dostosowywane do zmieniających się przepisów prawnych.
  • Oszczędność czasu
    Automatyzacja codziennych, powtarzalnych czynności, która przyspieszy pracę i zwiększy efektywność Twoich pracowników.
  • Optymalizacja kosztów
    Dzięki bogatej, kompleksowej funkcjonalności oszczędzasz na rozwiązaniach dodatkowych.
  • Opieka na etapie wdrożenia
    Zyskujesz aż 3 miesiące bezpłatnej opieki posprzedażnej. 
  • 2 tys. firm partnerskich gotowych do wsparcia
    Ogólnopolska sieć sprzedaży, złożona z wykwalifikowanych i gotowych udzielić pomocy Partnerów Insertu. 
  • Rozwiązania sprawdzone w kilkudziesięciu tysiącach firm

Dotychczasowi użytkownicy

  • Łatwa rozbudowa programu
    Możesz korzystać z gotowych rozwiązań przygotowanych przez naszych Partnerów lub stworzyć własne rozszerzenia.
  • Personalizowany interfejs
    Widzisz przejrzyste informacje przystosowane do specyfiki swojej pracy, jak np. raporty, a także funkcje, z których najczęściej korzystasz.
  • Zarządzanie widokami
    Określisz własny widok w programie, z wybranymi filtrami, kolumnami czy raportami.
  • Raporty własne
    Przygotujesz do analizy dowolne dane z programu, np. dotyczące sprzedaży w danym okresie w podziale na cechy asortymentu. Raporty umożliwiają przedstawienie najważniejszych informacji dotyczących działalności firmy wraz z operacjami eksportu i importu.
  • Wydruki własne
    Stworzysz dowolne wydruki, które spełniają potrzeby poszczególnych klientów. Dodatkowo dodasz do wydruku faktury sprzedaży informacje o nierozliczonych dokumentach, tak aby kontrahent wiedział, ile dokumentów ma jeszcze do opłacenia.
  • Zaawansowane pola własne
    Zewidencjonujesz dodatkowe informacje w programie, np. o klientach, towarach czy fakturach.
  • Biblioteka załączników
    W jednym miejscu zapisujesz i przechowujesz bez limitu dokumenty i pliki w dowolnym formacie (o określonej wielkości). Możesz też nadawać im różne statusy.
  • Role użytkowników
    Szybko nadasz uprawnienia poszczególnym użytkownikom programu. Wystarczy, że wcześniej zdefiniujesz poszczególne role w firmie, np. administrator, kasjer, handlowiec, a potem jednym kliknięciem przypiszesz danej osobie odpowiednie dostępy.
  • Flagi własne
    Stworzysz własne flagi do oznaczania poszczególnych pozycji. W ten sposób możesz oznaczyć np. dokumenty sprzedaży, dokumenty księgowe, zapisy ewidencji VAT czy umowy o pracę.

Przejdź do strony promocji.