Subiekt nexo – sprzedaż i magazyny

Subiekt nexo 1 stanowisko pudelko

Subiekt nexo (1 stanowisko) :

Subiekt nexo (3 stanowiska):

Subiekt nexo to program, który wszechstronnie wspomaga obsługę sprzedaży. Przeznaczony jest dla w małych i średnich firm – sklepów, hurtowni, zakładów usługowych, warsztatów itp. Łatwy w obsłudze interfejs upraszcza i przyspiesza pracę, a urozmaicone funkcjonalności zaspokoją potrzeby nowoczesnych firm.
Program Subiekt nexo obsługuje wszystkie typy dokumentów handlowych (posiada zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie magazynem. Program oferuje rozbudowaną część finansową, która obejmuje: wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy sporządzanie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencję rozrachunków, postępowań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Druga część systemu umożliwia prowadzenie zaawansowanej ewidencji asortymentu, urządzeń zewnętrznych, klientów, instytucji, pracowników i wspólników.

Zalety Subiekta nexo:

  • obsługa wszelkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
  • rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
  • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.
  • obsługa RODO: